مهاجرت

مهاجرت به آلمان

کشور آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان با پایتخت برلین است که از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک و از شرق با لهستان و جمهوری چک و از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوگزامبورگ، بلژیک و هلند مرز دارد. زبان رسمی این کشور آلمانی است و پول رایج کشور یورو میباشد.
آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و چهارمین کشور جهان از نظر تولید ناخالص و بزرگترین صادرکننده کالا و دومین کشور وارد کننده‌ جهان است و موتور اصلی اقتصادی حوزه پولی یورو در اتحادیه اروپا به شمار می رود. شبکه جاده‌ای آلمان استاندارد و دارای کیفیت بسیار بالایی است و دارای حمل و نقل متراکم و شبکه‌ای مدرن است.
دستاورد های آلمان در زمینه علم بسیار مهم و چشم گیر بوده است و دارای یکی از قدیمی ترین سیستمهای مراقبت بهداشتی جهان است. آلمان کشوری پیشرفته در صنعت مد و نهمین کشور پربازدید جهان است و برلین پایتخت این کشور سومین شهر پرجمعیت اروپا است.
آلمان دارای یک بازار اقتصادی اجتماعی با نیروی کار مجرب، موجودی سرمایه بزرگ، سطح پایین فساد و سطح بالا از نوآوری است و حدود چهل میلیون نفر از جمعیت مشغول به کار هستند که از این تعداد حدود۵۳ درصد مرد و ۴۷ درصد را زنان تشکیل می دهند. نرخ بیکاری در این کشور حدود پنج تا شش درصد میباشد.
آلمان به عنوان یک کشور مهاجرپذیر حدود هشتاد و سه میلیون جمعیت دارد که حدود نوزده درصد از جمعیت آن را اتباع خارجی و خانواده های مهاجر تشکیل می دهند و هر ساله مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانی‌ها نیز می‌باشد.
مهاجرت به آلمان اصولاً از سه طریق کاریابی، تحصیلی و تجاری انجام میپذیرد و هر کدام روند خاص خود را دارا می‌باشد. مهاجران موفق پس از کسب درآمد و پرداخت مالیات، با توجه به شرایط فرد پس از چند سال، میتوانند تقاضای تابعیت آلمان را به ادارات دولتی ارائه دهند و در صورت موافقت اداره مربوطه، با ارائه مدرک زبان آلمانی و موفقیت در امتحان قانون اساسی آلمان، موفق به کسب تابعیت کشور آلمان میشوند.
برای بررسی شرایط خود جهت مهاجرت به کشور آلمان، با اعتماد به متخصصین با تجربه کارآوین، لطفاً در وبسایت کارآوین ثبت نام کرده و یکی از سه طرق اصلی مهاجرت به آلمان را انتخاب و افتخار بررسی دقیق رزومه خود را به ما بدهید.

کارآوین در شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

جستجوی در مقالات سایت

کارآوین را به اشتراک بگذارید