کارجو

بسیاری از متقاضیان کار در آلمان سوالهای فراوانی در مورد شرایط زندگی، حقوق و مزایای کار، قراردادهای کاری، و نحوه یافتن کار، ارتباط با کارفرما، و نکات کلیدی دیگری دارند. در این صفحه نحوه ارائه خدمات شرکت کارآوین را با شما عزیزان به اشتراک میگذاریم و برای پاسخ به سوالات دیگر، شما عزیزان گرامی میتوانید وقت مشاوره حضوری در تهران یا وقت مشاوره تلفنی با متخصصین کار‌آوین را از طریق واتس‌آپ رزرو کنید.

با توجه به اینکه بازار کار در کشور آلمان ظرفیت بسیار مطلوبی برای جذب نیروی کار از خارج از کشور را دارا میباشد, میزان متقاضیان مهاجرت و کار در آلمان نیز در چند سال گذشته افزایش داشته است. شرکت کارآوین در چند سال گذشته با ایجاد بسترهای مناسب همکاری با اداره کار آلمان, شرکتهای کارفرما و موسسات کاریابی در آلمان, مفتخر به ارائه خدمات کاریابی به نیروی متخصصی میباشد که در جستجوی کار در آلمان میباشد. 

مسئولیت اخلاقی در قبال نظام کار به خصوص نظام پزشکی دیگر کشورها باعث میشود که بیشتر کارفرمایان آلمانی در بکارگیری نیروی کار متخصص به پارامترهای مهمی از جمله کمبود یا مازاد نیروی کار در آن کشورها توجه کنند.

نحوه ارائه خدمات کاریابی در پکج کامل شرکت کارآوین

مرحله اول :

کارجو با ثبت نام در وبسایت کارآوین، فرم اطلاعات اولیه را تکمیل مینماید، و در صورت امکان رزومه کاری خود را بارگذاری می‌کند. مشاورین کارآوین در اسرع وقت (بین ۷ تا ۱۰ روز)، بررسی رزومه کاری کارجو را انجام میدهند. اگر کارجو از شرایط اولیه مهاجرت برخوردار باشد، مشاورین یکی‌ از پکیج‌های کارآوین را از طرق واتساپ به کارجو پیشنهاد میدهند. در غیر اینصورت، دلایل نداشتن شرایط اولیه را به اطلاع وی رسانده و پیشنهاداتی را با توجه به شرایط وی ارائه میدهند. مشاورین کارآوین، از شهر برلین با شما تماس میگیرند و متخصص در حوزه کاریابی و مهاجرت از طریق کاری در کشور آلمان میباشند. پیکج‌ها با توجه به نیازهای متقاضیان تعریف شده‌اند و در صورت علاقمندی به اقدام از طریق کارآوین، کارجو از طریق حساب کاربری خود در وبسایت کارآوین، اقدام به رزرو وقت مشاوره تلفنی از طریق واتساپ می‌نماید.

مرحله دوم :

در جلسه مشاوره و با توجه به شرایط، رشته تحصیلی، سطح زبان، شغل موردنظر کارجو، و مناسبترین مدل ویزای کار به کارجو پیشنهاد و نحوه ادامه روند کاریابی به اطلاع وی میرسد.

مرحله سوم :

پس از بررسی پیشنهادات ارائه‌شده توسط شرکت کارآوین و اطلاع از نحوه انجام کار، در صورت رضایت، متقاضی اقدام به امضای قرارداد مشاوره و کارگزاری میکند. در این مرحله کارجو برای امضای قرارداد به یکی از دفاتر کاریابی بین‌المللی در ایران که از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز معتبر دارند و همچنین طرف قرارداد کارآوین نیز میباشند، معرفی میشود. در جلسه انعقاد قرارداد، نماینده کارآوین از برلین نیز در جلسه حضور خواهد یافت و هزینه قرارداد کاریابی و مهاجرت، در حساب مشترک موسسه مذکور و کارآوین بلوکه میشود تا ویزای کار صادر شود. در این مرحله کارجو پس از امضای قرارداد، اقدام به پرداخت قسط اول از حق کارگزاری میکند. 

مرحله چهارم :

کارآوین با تکمیل پرونده کارجو پروسه کاریابی برای وی را از طریق دفتر برلین شروع میکند و در این میان کارجو اقدام به تقویت و تکمیل دانش زبان آلمانی خود می نماید. اصولا روند کاریابی بین ۷ الی ۱۰ ماه به طول میانجامد و کارجو یک بار در ماه در جریان روند پیشرفت مهاجرت کاری خود قرار میگیرد. 

مرحله پنجم :

تیم کاریابی کارآوین سه الی پنج کارفرما و شغل را به کارجو معرفی نموده و جویای نظر وی میشود. پس از یک جلسه مشورتی، کارجو و تیم کاریابی کارآوین یک شغل و کارفرما را انتخاب نموده و روند مهاجرت را ادامه میدهند. در این مرحله کارجو پس از امضای قرارداد، اقدام به پرداخت قسط دوم از حق کارگزاری میکند. 

مرحله ششم :

کارآوین جلسه‌ آشنایی بین کارفرما و کارجو را از طریق اسکایپ ترتیب میدهد. این جلسه بیشتر متمرکز بر تخصص و تجربه کاری و سطح زبان آلمانی کارجو میباشد. لازم به ذکر است در بعضی مشاغل، امکان تست کارجو از طریق اسکایپ ممکن نمیباشد و کارجو حتما باید در آلمان حضور پیدا کند. 

مرحله هفتم :

در صورت رضایت و موافقت کارفرما، قرارداد کاری از طرف کارفرما امضا شده و از طریق کارآوین به دست کارجو میرسد. در این مرحله کارجو پس از امضای قرارداد، اقدام به پرداخت قسط  سوم و آخر از حق کارگزاری میکند. 

مرحله هشتم :

در صورت رضایت و موافقت کارجو با مفاد قرارداد کاری، کارجو نیز اقدام به امضای قرارداد کار نموده و آن را به دست تیم کاریابی کارآوین میرساند.

مرحله نهم :

تیم کارآوین تمام مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را آماده نموده و متخصص ما به همراه کارجو در تاریخ از پیش تعیین شده و با هدف اقدام برای اخذ ویزای کار به سفارت آلمان در تهران مراجعه می نمایند. در صورت عدم موفقیت در دریافت قرارداد کاری یا ویزا، تمام پرداختها به استثنا هزینه ارزشیابی مدارک و هزینه‌های اندک اداری، به کارجو عودت داده میشود.

مرحله دهم :

پس از اخذ ویزا و به همراه داشتن تمام مدارک موردنیاز از جمله پاسپورت، قرارداد کاری، و بلیت هواپیما، کارجو در تاریخ پرواز به فرودگاه مراجعه میکند.

مرحله یازدهم :

کارجو در فرودگاه مقصد، مورد استقبال تیم کارآوین در آلمان‌ قرار گرفته و به مسکن موقت یا از پیش تهیه شده همراهی میشود.

مرحله دوازدهم :

کارجو برای گذراندن پروسه آشنایی و اینتگراسیون در محل کار خود، با تیم نیروی انسانی کارفرما آشنا شده و کار و زندگی خود در کشور آلمان را شروع میکند.

 

کارآوین در شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

جستجوی در مقالات سایت

کارآوین را به اشتراک بگذارید